sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Välförtjänt helg

Kategori: #reumastim, #spondartrit, Allmänt

Låg väldigt nära exakt 30 timmar denna vecka och jag ska inte ljuga, det känns.
I torsdags började min käke säga ifrån. Att prata hela dagarna måste jag nog vänja mig vid. 
När jag kom hem så tog jag en stark citodon och hoppades att det skulle hjälpa. 
Men på fredag vaknade jag med minst lika ont, plus huvudvärk som brukar komma när käken värker. Tar med mig värktabletter på jobbet för att försöka klara av hela dagen och det i samband med lite envishet och pannben så fixade jag det.
Sen var det bara lördag kvar och ett tre timmars pass på Din Sko som jag gett mig den på att klara.
Nu sitter jag här och njuter av solen och värmen och  känner mig riktigt stolt. Jag jobbade hela veckan, trots lite protest från kroppen. 
Dags att ladda batterierna för en ny arbetsvecka som jag ser fram emot att klara av på samma sätt som föregående.
 
Kommentera inlägget här: