sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Kombinationen är lyckad

Kategori: #reumastim, #spondartrit, Allmänt

Nu känmer jag att jag på riktigt kommit igång med mina två jobb.
Med dessa två så jobbar jag nästan 50% och det känns så bra.
På Din Sko så får jag röra på mig och träffar kunderna ansikte mot ansikte.
På YouCall så får jag sitta och hjälpa människor över telefon.
Två jobb som går väldigt bra att kombinera och med fasta scheman så vardagen går att planera utifrån tiderna jag jobbar.
Detta trodde jag inte för några månader sedan, då jobben lyste med sin frånvaro. 
Trivs så bra på båda jobben och känner mig så otroligt glad att jag kan och får jobba på dessa ställen.
 
 
Kommentera inlägget här: