sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Hon har gjort det igen

Kategori: #reumastim, #spondartrit, Allmänt

Många vet att musiken är viktig för mig. Känner jag mig nere när jag har mera värk så lyssnar jag gärna på musik som får mig att må bättre. 
En artist som jag upptäckte förra året är Miss Li. Hennes texter går verkligen rakt in i hjärtat, ibland känns det som att hon skriver låtarna så att dom ska passa in på mig. Jag vet att hon också har reumatism, kanske är det därför jag känner igen mig i orden hon skriver, för att vi båda kämpar med kronisk smärta.
Nu har hon gjort det igen. Fick höra en ny låt av henne igår som direkt gav mig gåshud och gav mig energi och extra styrka.
Den heter passande nog Starkare och den är verkligen värd att lyssna på. 
Jag hoppas att ni startar den och lyssnar på vad hon sjunger, den är magisk.
 
 
https://youtu.be/Nh_mGipFaYs
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: