sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Ofrivillig paus

Kategori: #reumastim, #spondartrit, Allmänt

Oj vilket uppehåll jag haft från bloggen. Var inte riktigt meningen, men vi har hållit oss sysselsatta denna varma sommaren så jag har varit helt slut på kvällen. Soffan har varit min plats innan jag somnat.
Har inte bara varit trött i kroppen, även mentalt. Har inte orkat tänka ut något att skriva.
Men nu är vi snart tillbaka o vardagen igen med skola och jobb, då borde jag vara tillbaka på banan igen.
Jag har fått veta att det inte finns någon mer medicin för mig så det känns som att jag kommer falla mellan stolarna. Ett år till nästa återbesök på reumatologen, vad kommer hända fram till dess?
Kommer jag få fortsätta vara sjukskriven så länge utan en plan?
Många frågetecken som säkert kommer rätas ut i takt med att tiden går..
 
Kommentera inlägget här: