sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Paus

Kategori: Allmänt

Dom senaste sex veckorna känns det nästan som att jag har satt mitt liv på paus, levt som i en parantes.
Att inte kunna träna på 5 veckor på grund av värk känns inte alls bra och jag brukar inte låta värken vinna, men nu har jag varit tvungen att vara smart och låta kroppen vila.
Började om förra lördagen och hann få in fyra pass innan kroppen igår sa ifrån, igen.
 
Senaste medicinen har jag varit tvungen att sluta ta pga biverkninga så nu måste jag vänta tre veckor till innan min läkare ska ringa och berätta vad som händer nu.
Hoppas även få veta om jag får en operation av foten som just nu är nära att kapas av.
Har bytt värktabletter så detta är medicin nummer 10 som åker in i kroppen, och med tanke på hur det känns så har dom inte gjort så stor värkan.
 
Vad gör man?
På med leendet, bita ihop och sätta en fot framför den andra.
Den som får se mig när jag inte biter ihop är ju Ronny och han ska ha en stor eloge som håller mig uppe!
 
 
 
Kommentera inlägget här: