sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Detta är jag!

Kategori: #reumastim, #spondartrit, #styrka, Allmänt

Nu kommer ett inlägg jag inte visste om jag skulle våga publicera.

Efter den senaste tidens viktnedgång så har kroppen ändrats. Den har fått en annan form, vissa delar har blivit mindre, andra lösare och hängiga. Jag har haft svårt att acceptera vissa förändringar och har det fortfarande, men då försöker jag tänka på vad det är som gjort att jag ser ut som jag gör idag.
Två underbara barn har min kropp burit.
30 kilo har först lagts på och sen jobbats bort.

Så inte nog med att jag jobbar med att acceptera min värk, jag jobbar stenhårt på att gilla min "nya" kropp utvändigt också.
Men jag känner att jag har kommit en bra bit på vägen.
Vågar visa mig i bikini på stranden är ett stort steg och nu delar jag det med alla er.
Så, helt ocensurerat och ingen retuschering, här är jag!

Kommentera inlägget här: