sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Aldrig mer

Kategori: #reumastim, #spondartrit, Allmänt

Jag tycker inte om att säga att jag inte klarar av något, men nu har det hänt, jag har mött min överman. Nämligen strykjärnet! 
En luciaskjorta och höger handled värker ända upp till axeln. Kan inte vrida på handen, vill inte ens använda armen över huvud taget. 
Från och med nu avsäger jag mig all strykning, det går helt enkelt inte. 
Julgardinerna får ligga kvar i sin låda detta år.
Kanske måste önska mig en sån som man kan använda när plagget hänger, med ånga. 
Skit också! 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-12-11 | 19:30:46

    Vem vet vad tomten hittar på

    Svar: Hoppas jag varit extra snäll i år :)
    Sophia Stenberg

Kommentera inlägget här: