sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Lyxar till det lite

Kategori: #familj, #förändring, #reumastim, #smärta, Allmänt

Idag är ingen vanlig dag för jag unnade mig ett besök hos frisören. Visserligen hade jag ett presentkort jag fått av min mamma förra julen, men ändå :)
Är så underbart skönt att få ligga i massagestolen och samtidigt få hårbotten masserad, nästan så man somnar.
Men jag blev nöjd, är så kul att leka lite med håret och förändra det lite. Nu är det bara färgning kvar så är jag redo för jul och allt kul.
 
Åkte även iväg till ÖoB och köpte två nya julstjärnor, att dom var på 50 % gjorde det hela lite roligare. Sen har jag ju barn som verkligen har ögonen med sig. 
Dom såg direkt att jag klippt mig och innan vi var framme vid huset så såg dom att det var nya stjärnor i fönstren.
Ett stort WOOOOW hördes det från baksätet i bilen.
 
Och ja, jag är lite kattlik ;)
 
                
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: