sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Frånvarande

Kategori: Allmänt

Hej alla.
Nu är det ett tag sen jag skrev sist, men jag har tyvärr inte riktigt varit i bra form.
Har haft extra ont i precis hela kroppen så skrivandet har fått vara vilande. Har inte bättre idag men måste ändå uppdatera er lite.
Vi åker snart iväg en vecka och då kommer jag inte skriva något här. Blir bara sola och bada och hoppas att värken lindras något av det varma klimatet.
 
Har sen ett tag tillbaka försökt sluta med att hitta förklaringar till varför värken går så mycket upp och ner. Vet att det är nästan omöjligt att förutspå hur jag ska känna mig från en dag till en annan.
Men ändå så dyker frågorna upp, ofta frågar jag mig själv om det kan vara vädret som ställer till det.
Därför hoppas jag, innerst inne, att vi ska få en jämn temperatur och att jag ska vakna på morgonen med mindre stelhet och att jag ska vara mindre trött..
Vi får se helt enkelt..
 
 
Kommentera inlägget här: