sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Oj vilka två dagar jag haft. Har levt i min onepiece och legat i soffan nästan hela tiden.
Äntligen är febern och huvudvärken borta, nu är det den envisa förkylningen som är kvar.
Värken har varit hemsk, såhär dålig har jag inte varit på många år.
Men nu börjar jag vara tillbaka vilket känns riktigt skönt.
Nu är det bara att vänta och se när läkaren ringer och ger mig en tid så jag får veta vad som ska hända nu. En ny medicin tror jag är ganska säkert, men vilken, det är frågan.
Skulle hämta ut nya värktabletter idag men får då lära mig att ett recept bara är giltigt i ett år, så även om jag har två uttag kvar så får jag inte ta ut dom.
Kul..blir utan den enda lindring jag har ikväll och förhoppningsvis får jag tag i läkaren imorgon som kan förnya receptet.
Dom är inte alltid lätta att få tag på, men jag får ringa direkt från morgonen så ska det nog ordna sig.
Lägger in en bild på dom fina blommorna jag fick igår av en granne, sånt piggar verkligen upp en.
 
 
 
Kommentera inlägget här: