sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Ett år äldre

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag jag hade igår.
Började med att jag fick öppna alla tolv paket som Rasmus hade gjort till mig på fritids. Sen åt vi lite tårta och hade det mysigt. 
På kvällen kom farmor och farfar för att passa barnen när jag och Ronny skulle iväg.
Vi styrde skjutsen mot David och Emma i Öjebyn för att möta upp även Jörgen och Sanna för lite glögg och gott. Sen åkte vi in till O'learys för att äta middag. En god köttbit sköljdes ner med en öl och senare en väldigt god mangodrink. Farligt god var den, hade lätt kunnat beställa in tre till!
Tre timmar senare gick vi vidare till Bishops och kände lugnet. Mysigt, gott dricka och trevligt sällskap gjorde att vi orkade vara vakna till kl 12 :)
Bra gjort med tanke på att Rasmus väckte oss 05.20 med sin andra tappade tand i handen :)
 
Lite ont i huvudet idag och lite småtrött, men annars känns allt riktigt bra.
Kroppen protesterar efter mycket stillasittande igår, men vissa gånger är det värt det och detta var helt klart en sån gång.
 

KOMMENTARER:

  • svärmor och svärfar säger:
    2016-12-10 | 13:00:50

    Så roligt att du/ni fick en härlig dag, precis så ska en födelsedag avnjutas. Kram

Kommentera inlägget här: