sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Äntligen!

Kategori: #reumastim, #smärta, #spondartrit, Allmänt

Oj vad barnen har längtat efter den är dagen. Nu är det dags för julkalendrarna att presentera sig. 
Den första är öppnad och det är legokalendern.
Sen blir det radio och tv kalendern och sist men inte minst, den med olika smaker av jelly beans. Den ser faktiskt jag också fram emot :)
 
Vi har nästan julpyntat klart. Gardiner och gran är kvar.
Jag har äntligen lärt mig att jag inte har nått för att pynta hela huset på en och samma gång. Så ont som jag brukar ha, det har jag klarat mig från i år. Tack vare att jag delar upp det. Så enkelt men ändå så svårt att göra.
 
Kommentera inlägget här: