sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Skenan sitter

Kategori: #reumastim, #spondartrit, Allmänt

Nu har jag haft mina bettskena i två nätter. Sen klickas fast mellan tänderna och sitter på dom övre tänderna.
När jag först sätter in den så spänner det ganska mycket men bara efter nån minut så känns det bättre. Den har verkligen perfekt passform och den är väldigt enkel att både ta loss och klicka fast.
Att jag känner mig totalt osexig och ibland vaknar och dreglar får jag leva med, det är ju mest nattetid jag använder den.
Det är lite för tidigt att utvärdera den än men än så länge känns det bra. Jag hoppas jag slipper vakna med huvudvärk nu vilket var väldigt vanligt tidigare.
 
Kommentera inlägget här: