sammanyajag.blogg.se

Här skriver jag om livet som fru och tvåbarns mamma. Hur det går kombinera med att ha en reumatisk diagnos. Inget är för pinsamt eller för tråkigt att ta upp.

Pust

Kategori: Allmänt

Vilken söndag vi har haft idag.
En alldeles för lång sovmorgon till att börja med, sen i med frukost/lunch innan Rasmus skulle på kalas. Vi fick med oss en klasskompis i bilen till hans stora lycka.
Nästan två timmar senare bar det av hemåt för att fixa middagen innan handbollsträningen skulle börja.
Ofta är det jag som stressar för mycket för jag tror inte att vi kommer hinna allt, men inte lär jag mig heller.. Hade inte alls behövt jäkta och stressa upp mig, men det är lätt att säga i efterhand..
Tyvärr får kroppen lida då jag inte kan ta det lugnt..ryggen är helt paj och soffläga just nu låter inte helt fel.
Barnen är duschade och sover så nu kraschar jag med...
Kommentera inlägget här: